all you need is money

Jag har sett den finaste lägenheten. Jag vill verkligen ha den och bo där. Det skulle vara så bra. Ett sovrum, ett vardagsrum, ett kök, ett badrum och en balkong, perfekt. Stationerad vid Odenplan, också perfekt. Nära till skolan, nära till allt. Jag vet vad jag skulle ha för soffa, matbord, stolar och soffbord och så vidare. Det enda som fattas är väl cirkus 2 miljoner. En liten hållhake bara. Om någon vänlig har det över och hela den historian så är det bara att kontakta mig.

Eller så får jag göra som halva Handels gör, köper aktier för mellanskillnaden mellan studielånsränta som är lägre än sparräntan. En ytterliggare hållhake, jag är kass på aktier. Jaha.

Men studentlivet i en korridor är kul det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback