ta en schlafen

jag är fortfarande inne på spåret med framtiden. vad händer liksom? ska man plugga lite eller resa lite, eller kanske jobba lite? inte vet jag iaf. snart studenten med, det blir kul. eller? kommer iaf sakna vår kvartett och lite annat löst folk i klassen/skolan. eller ganska jättemycket kommer jag sakna dem. fan också. jag röstar för en massflyttning till sthlm med mig, men vi verkar oeniga. david är mest rebellisk och drar till förenta staterna liksom. vad säger man? marremarlene vet jag inte vad hon möjligen hittar på. och beloved am är svårare att förutspå än killar/djur/övrigasaker i sanden som man gjorde i yngre dagar. om ni fattar vad jag menar. hon drar möjligen till österreich, buhu. men mary ska troligen till sthlm iaf :) det är bra. och sen kommer linköping bombarderas med slotorgare. kul för dem. men jag tror sthlm blir bäst ändå für mich. så får det bli. nu ska jag fixa lite skönhetssömn. godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback