Alex Schulman

Alex Schulman är en lustig typ. Folk lägger ner enorma mängder tid på att hata mannen med mantrat "åååååh jag orkar inte med honom, jag bryyyyr mig verkligen inte om honom. orka". Inget kunde ju bli mer fel i sådana fall. Om man inte bryr sig är det ett litet paradoxalt sätt att uttrycka det på. Jag gillar i varje fall Schulmans distansierade humor och självgodhet. Skulle aldrig lägga ned tid på hatkampanjer, vilka i och för sig stärker hans provokativa framtoning och ger ännu fler besökare till bloggen. Misslyckat. Skulle aldrig skicka något beundrarmejl direkt heller även om det möjligen skulle ligga närmare en hatkampanj. Om ni missat honom är han numera stationerad på Aftonbladet och enligt egen utsago finns det för tillfället inga planer på att sparka honom.

Alex Schulman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback