375 kvadratmeter

Inatt drömde jag att jag var nyligen inflyttad i en 375 kvadratmeter stor våning i en stor stad. Det var flott. Jag vandrade runt i min våning och öppnade dörrar och hittade rum jag aldrig sett tidigare. Hittade ett stort spa med jacuzzi och diverse lyxprylar. I de flesta rummen som jag inte ens visste fanns hittade jag massor med folk, vänner och bekanta. Det var trevligt. Jag blev förvånad och glad för varje dörr jag öppnande i min flotta våning då jag hittade schyssta ytor och rum. Undra om jag ska tyda det här med någon djupare mening, att det alltid finns möjligheter och nya dörrar eller något annat lite halvmesigt. Eller så låter jag min finfina dröm få vara och hoppas att jag någon gång fixar en sådan där schysst våning där jag är halvt medeveten om dess storlek och blir ständigt positiv överraskad.

Kommentarer
Postat av: sandra

trevligt trevligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback