Inte mitt livsprojekt iaf.

Under de senaste två dagarna har jag befunnit mig i Trysil. Mestadels i backen. Jättefina backar verkligen. Har även spenderat tid i stugan på typ 15 kvadratmeter med rumskamrater. Det var ju också kul.

Har också kommit på att fysikB är ett livsprojekt. Man kan nog läsa i boken, räkna uppgifter, kolla laborationer, göra diskussionsfrågor med mera resten av ens liv utan att vare sig uppgifter eller sidor kommer att ta slut. Så känns det för mig nu och det är tre dagar kvar till det feta slutprovet. Hjälp.

Har ju varit givande på vissa sätt då jag sakta men säkert kommer fram till vad jag vill hålla på med i framtiden. Fysik är uteslutet och därmed ett steg närmare. Det blev liksom så att jag närmar mig framtiden från fel håll. Kryssar över det jag inte vill göra och så småningom komma fram till vad jag vill göra.

Fler saker på aldrig-göra-listan:
Körskolelärare - över min döda kropp.
Fysiker - inte min grej
Bilförsäljare - skumma typer
Uppkörningslärare - över min döda kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback