Bränn ner studion

Något som får mig att rysa mer än naglar mot den svarta tavlan (huuuuh) är faktiskt alla dessa ordprogram som någon tacky ledning på alla sveriges kanaler tydligen valt att satsa pengar på. Seriöst undrar jag vem som följer dessa tråkiga, obildande och monotoma program. Stackars dem. Man slår på fyran med hopp om bättre tider men där står hon igen. Den tråkiga, oftast fula programledaren som skrattar falskt medlidsamt åt Berit 53 som ringer in och säger fel ord - igen. Byter till trean. En om möljigt ännu sämre version av ett ordprogram visas på skärmen, byter till femman. History repeats itself. Fyfan säger jag. Tacka vet jag Melrose Place repriserna, dom skulle dom lite käckt kunna slänga in i tablån vet ja. Men icke. Låt misären pågå tills någon vettig person en dag utför ett attentat på de där fula studiona så programmet läggs ner.

 
detta programmet är misär personifierat, tv4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback