säkert Säkert

Snart jul! Första advent idag och snart är det julafton. Jag är mentalt 4 år i julsammanhang, och kör kitet med chokladkalender, julkalendern på tv och allt som hör barnen till. Jag älskar julen. Något jag nästan, men bara nästan älskar mer än julen själv är Sunes Jul. Asrolig varje gång.

Något mindre kul är min tenta imorgon. Jag är så jävla körd. Jättetråkigt verkligen. En önskan vore att hellre fly än illa fäkta, men det är inte min grej att skippa.


Sen tror jag det blir Säkert på kvällen. Såå bra! Det ser jag framemot om det blir.


"Åh, tänk om du hade gått en annan väg
Eller inte vart så korkad och gått ute själv
Du kanske hade fel kjol eller kanske gick för sakta
Det måste va' ditt fel
Det var aldrig ditt fel

De jävlarna ska skjutas
De jävlarna ska skjutas
De jävlarna ska skjutas
De jävlarna ska skjutas "

                                                                                                                                          Annika är briljant

Kommentarer
Postat av: Uri Geller

Sunes jul är kung! eller snarare Håkan är kung..

2007-12-03 @ 08:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback