Säkert! och ett stycke detektivbyrå

Kom precis hem från Cirkus. Säkert! var himla jättejättebra. Mot slutet var det lika bra som på Way Out West.
Åh, Markus Krunegård från Laakso kom in och sjöng duett, "Det kommer bara leda till något ont". Det var en väldigt fin stund i mitt liv. Frisyren var intakt och håret fick slängas ur ansiktet gång på gång.
Innan så spelade Detektivbyrån. Det var lite cirkusmusik. Jag hade förväntat mig mer elektroniskt, typ SMK men det var som sagt cirkusaktigt. Fast jag gillar dem.

Jag tänkte kolla på lite scrubs nu, men de verkar försvunnit ur tablån. Hallå?! Vem har tagit det beslutet? Det bästa tv presterat på länge tar de nu bort, orimligt.
Eftersom hissen slutat fungera fick jag promenera mina fem våningar upp. Det verkar som om någon i huset bakat lussekatter för det luktar gott i hela huset. Mums.

Tidigare idag var vi på stan och hängde. Jag lärde mig nya saker, som jag gör varje gång jag promenerar här. Jag fick ett nytt perspektiv på stan då jag lärde mig hur olika gallerior och köpcenter hänger ihop. Mycket viktig och nödvändig kunskap. Julskyltningen är väldigt fin i Sthlm. Hela biblioteksgatan har en lååång fin röd matta och fin belysning. Kom och se! 

Tack hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback