fight the fight

Idag så var det redovisning av vårt case. I min klass på cirkus 140 personer hade det producerats mellan 40 och 50 case. 5 case skulle redovisas inför hela klassen. Jag tänkte att vad är oddsen, det är lungan. Men icke. Vi hade valts ut att redovisa, och så blev det. Efter redovisningen fick vi stå kvar och bli grillade av konsulter med frågor inför klassen. Men det är kul att argumentera så det var lugnt.

Plus att jag klarade min mattetenta. Braaaaaaa! Jag hade redan bokat in en omtenta i mitt huvud, men sen gick det bra ändå. Livet är fullt av överraskningar.

P-uppgiften är också redovisad. SKÖNT. Seminarieuppgiften är både inlämnad och återlämnad och godkänd. Finemang. Jag börjar se ett ljus i tunneln nu. Snart är det JUL!

Bara en tenta kvar!

Imorgon är det lucia och det är inplanerat att kolla på luciatåg i Johanneskyrkan klockan åtta imorgon bitti. Mysigt.


Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback